sobota 11. května 2013

Proč nešiji aneb Kdo by jí nemiloval

Začalo to docela nevinně, když jsem si přečetla jeden z článků, kde Ivanka popisovala, že mají doma pod stolem imaginární pejsky svých dvou dcer a co všechno si ty dvě představují. Hrozně mě to pobavilo, trochu jsem se pousmála a všichni chtěli vědět, co mě tak rozesmálo. Od Té doby utekl měsíc a všechno se od tohoto momentu změnilo. Děti si na internetu vyhlídly psí holčičku, pojmenovaly jí Žanetka. Nejprve si stáhli její fotku jako tapetu do počítače i na telefon a neustále o ní mluvili. Pak jsme objevili toto její video 

http://www.youtube.com/watch?v=8BiNz-t1Dq0

a to už jsme neodolali a Žanetku si koupili. 





Nechápu, jak se nám podařilo ukecat tatínka, neboť ten pravil: "Psa jen přes mou mrtvolu. ... Buď pes nebo já!" Od středy je to náš miláček. Manžel jí dvakrát denně váží a zrovna včera se hrozně zlobil, když zhubla 30 gr. 



Žanetka nám celý svět přetočila a já bych si přála alespoň jednu noc spát celou. Přesto jsem moc šťastná, že ji máme, přestože následující měsíc toho moc neušiji.




PS: Ivanko, doufám, že příště napíšeš něco vtipného třeba o opičkách. Pokud ano, bude Tvůj časopis do 18 let nepřístupný, alespoň v naší rodině. :-) 

8 komentářů:

  1. ještě ,že to mám daleko do psího útulku :-))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

    OdpovědětVymazat
  2. no ta je roztomila :-) myslim, ze pri pohledu na tohodle drobecka by se podarilo ukecat i naseho tatku :-)

    OdpovědětVymazat
  3. je kouzelná... máme už 12. rok bišonka a tak vím, o čem mluvíš... když si sednu a chci něco dělat, přižene se s vodítkem a já mu nemůžu říct "ne, teď nikam nejdeme..." :D takže všechno zase uklidím a jdu ven.

    OdpovědětVymazat
  4. Musela jsem ještě sem k tobě! Je nádherná! Máme doma dvě jorkšírky mámu a dceru a neumím si představit život bez nich. Zvlášť dcera je velký závislák, mazlík, asi proto, že jsme ji vypiplali od štěňátka, které po narození nemělo sací reflex a my ji po 2 hodinách kapali pár kapek mléka do mini tlamičky... Přeju vám hodně moc radosti s dalším dítětem a určitě se přijdu podívat, jak roste a jaká bude krasavice.

    OdpovědětVymazat
  5. je zlatá :) ale isto potrebuje kamošku, takze s tou opicou nie si daleko :D pozri dokazy - Danka ma dve jorksirky, my mame dve labradorky .... :):):) si to nevies predstavit? ved pockaj, o par tyzdnov, jedna Zanetka je kopa lasky, dve Zanety budu dve kopy lasky :):):) .... nech Vam mala donesie plllno radosti, lasky a nezabudnutelnych zazitkov :) !!!

    OdpovědětVymazat
  6. Děkuji, holky, ale jedna Žanetka zatím vydá za dvě a úplně nám stačí. Chovatelka měla 6 fenek, jednoho pejska a 10 štěňátek. Trošku nás to vyděsilo a jeden pejsek nám opravdu stačí. :-)

    OdpovědětVymazat
  7. :o) No jo, Žanetka si omotá každýho chlapa kolem své tlapičky. Tak ať je zdravá a užijte si s ní spoustu legrace a báječných chvil :o)

    OdpovědětVymazat