neděle 21. dubna 2013

Hippies

Konečně se oteplilo. Pryč se vším zimním, včetně tašek. :-) Toto je má vytoužení látka. Je opravdu trochu bláznivá, ale já si nemůžu pomoc, musela jsem ji mít. Ten střih je perfektní, ještě se chystám šít kočičkovou pro dceru a mamce trošku víc "nóbl" na rameno. Přeji Vám nejen slunečný víkend, milé švadlenky.








9 komentářů:

  1. Látku jsi vybrala fakt dobře! Já se teď chystám na tu podle Lynett, snad jí budu mít tak hezkou jak ty:-))))

    OdpovědětVymazat
  2. Ajko, tak na to už se moc těším.

    OdpovědětVymazat
  3. nádherná kabeluša .. a ta látka, to je hotový skvost ;-)

    OdpovědětVymazat
  4. Je pěkná. Netuším co je to za střih, ale pořád mě to táhne k tomu sešitýmu středu. Asi bych to raději měla z jednoho dílu. U jednobarevné látky to může být jako ozdobný prvek, ale tady to trošku ruší.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Střih je vymyšlený tak, aby boky tašky včetně uch byly vcelku. Proto musí být prostřižen uprostřed. Je to taková "indiánská" taška. Určitě by šla ušít čelní strana vcelku (střižena na boku), pak by se ale taška neprověsila uprostřed. Tak vytvoří takový vak.

      Vymazat
  5. Tak tuhle látku mám taky ráda! .....a střih je super - mně se líbí to svazování na uzel!!!

    OdpovědětVymazat
  6. Taška je parádní, super střih...

    OdpovědětVymazat