sobota 30. listopadu 2013

Jak jsem šila LOUDAVÉHO PEŠKA

Na tento projekt jsem narazila někdy v únoru. Nadchnul mě natolik, že jsem se ihned přihlásila. 

Pokud nevíte, jak se šije Pešek, mrkněte na tento odkaz.

Na cestu posílala tento bloček, srdce mého quiltu, a tím začalo mé celoroční dobrodružství.


Pešek se vydal na dalekou a dlouho cestu, obíhal šest švadlenek. Příští týden by mi měl dojít celý top deky ve tvaru čtverce asi 140 cm veliký. Už se ho nemůžu dočkat. :-)


Také já jsem nezahálela, každý druhý měsíc jsem došila kousek quiltu a poslala ho další švadlence.

Neskromně se pochlubím tím, co jsem ušila. Moje část je pochopitelně ta krajní. :-)

V druhém kole jsem šila rámeček. Myslím, že ho ta žlutá barva rozzářila.



Tady jsem přidávala Drážďanské talíře. No, vlastně jen půlky. :-)



Ve třetím kole jsem dlouho sháněla batikovanou látku. Nakonec jsem ji sehnala u paní Březinové a bylo rozhodnuto. Přiznám se, tento quilt je můj favorit. Moc se těším na celý top. Je přesně podle mého vkusu. Hned bych si ho nechala.



Ve čtvrtém kole jsem se rozhodla pro Anetky. Tady jsem si vůbec nebyla jistá, jestli se mi podařilo udělat majitelce radost, protože byl určen pro její dceru. Když jsem se na něj po došití podívala, mám pocit, že je spíš pro někoho staršího. Snad se na mě nebude zlobit.



Poslední top byl moc krásný, už když mi došel. Doslova mi vzal dech. Skoro jsem se bála, že ho pokazím. No, není roztomilý?


Teď už mi nezbývá, než jej v pondělí poslat na jeho poslední cestu k majitelce a čekat na ten svůj. Abych byla upřímná, těším se i bojím jako malá holka. Snad mě nezklame. 

Určitě se Vám s ním pochlubím a pošlu odkaz na ostatní deky. A že jich bude. Šilo nás 6 švadlenek v 6 skupinkách, což je dohromady 36 dek. To budou letos krásné Vánoce. :-)






2 komentáře:

  1. Krásná přehlídka! Jsi šikovná ty i ostatní děvčata:-)
    Ajka

    OdpovědětVymazat
  2. Jedna práce hezčí než druhá, kdybych nevěděla, jak Loudavý Pešek probíhá, myslela bych si, že jednotlivé kusy šila vždycky pouze jedna švadlenka. Jste šikulky:-) Zuzana

    OdpovědětVymazat