středa 27. března 2013

Ema naopak


Když byla dcera malá (1 -2 roky), dělala všechno naopak. Řekla jsem ji, nesahej na světýlko. Ona ho shodila. Nešlapej do kaluže. Cákla tak, že mě postříkala. Když jsem ji plácla na zadeček, urazila se a nebavila se se mnou. Někdy zase křičela přes celý obchod a dělala mi ostudu. Popravdě jsem z toho byla hodně nešťastná. Všichni okolo mi to vyčítali. Každý z nich by to zvládl lépe. Komu se nenarodí živé a dominantní dítě, ten to nikdy nepochopí. (Nikdy by mě nenapadlo, že z ní vyroste plachá a nesmělá slečna.) Nakonec  jsem vymyslela pohádku a hru o Emě naopak. Kterou jsme hráli  tak dlouho, až jí ty naschvály omrzely.

Když jsem uviděla tento Belletčin střih, zavzpomínala jsem na ty dávné časy, kdy jsem si připadala tak bezmocná a unavená. Teď bych se do té doby hrozně ráda vrátila a vše řešila s nadhledem, který si většina učitelů časem vytvoří.

Přeji Vám všem krásné Velikonoce. Užijte si každou chviličku se svou ratolestí, protože čas hrozně rychle letí a nic už nejde vrátit zpět.










10 komentářů:

  1. no pááni.... takovou krasavici sis ušila.....
    Ajka

    OdpovědětVymazat
  2. Kabelka je nadherna a pri cteni jsem se musela smat, uplne te chapu, taky jsem se hodne rychle naucila mit nadhled a hlavne neposlouchat "rady" chytraku co vsechno zvladaji lip

    OdpovědětVymazat
  3. Silvinko taška je naprosto odzbrojující. Na tohle bych neměla ani odvahu, ani trpělivost :)
    S dětma jsem to taky měla veselé, a vlastně pořád mám :) Krásné Velikonoce přeju

    OdpovědětVymazat
  4. Děkuji za pochvalu, holky.
    Koukám, Ajko, že jsi můj věrný čtenář a moc mě to těší.
    Markétko, krásně jsi to vystihla.
    Leni - Ty zvládáš věci o kterých se mi ani nesnilo.

    OdpovědětVymazat
  5. Povedená! U nás je to teď samé ne, ne, ne :-)

    OdpovědětVymazat
  6. Ta je naprosto perfektní .. skvěle ušitá a ty látečky .. mňam ;-)

    OdpovědětVymazat
  7. Ta je krásná, krásně sladěná, parádně ušitá, krásná ucha. Opravdu nádherná. jsi borec. A skvělá máma, určitě. :-) Třeba fígl s pohádkou Ema naopak o tom prostě svědčí....Krásné dny Tobě i Emě :-)

    OdpovědětVymazat
  8. To jste mi připomněla, existuje opravdu knížka Ema naopak, četla jsem ji s holkama a moc se jim
    ( kdysi ) líbila. Ema prostě dělala všechno naopak.
    Taška se povedla a látky jsou moc krásné.

    OdpovědětVymazat
  9. Páni, Silvi, ta mně u Tebe unikla, je nááádherná!!!!

    OdpovědětVymazat
  10. To já jsem momentálně ve věku,kdy blahosklonně poučuju dceru o výchově. Ovšem jen do okamžiku, kdy mám vnučku (s právě probíhajícím obdobím vzdoru) na pár dní u nás doma...
    http://atakseptam.blogspot.cz/2016/01/jake-je-obdobi-vzdoru.html

    OdpovědětVymazat